• Ti-La 12-20
  • Su-Ma Suljettu

Olemme avoinna joka viikko tiistaista lauantaihin klo 12-20! Keittiö ja kassa sulkeutuvat klo 20, jonka jälkeen kerkeät vielä syödä rauhassa burgerisi! Otamme siis tilauksia vastaan klo 20 asti!

HUOM! Ensimmäisellä viikolla olemme myös auki sunnuntaina 28.6. klo 10.30-13.30! Toivolan vanhalle pihalle saapuu YLE 100 -bussi!

Osoite
Toivolan vanha piha
Cygnaeuksenkatu 2
40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä
kreetta@meggua.fi

Ryhmät, isommat seurueet ja tilaisuudet p. 0504126931

Meggua x Paja ravintola on auki tunnelmallisella Toivolan vanhalla pihalla Jyväskylässä 23.6.—1.8.2026!

Megguan kesäravintola on tunnelmallinen ruokapaikka, joka palvelee herkuttelijoita vain hetken ajan – juuri silloin kun kesä on kauneimmillaan. Ravintola avaa ovensa vain reiluksi kuukaudeksi, tarjoten Megguan parhaimpia herkkuja ja burgereita, jotka sulattavat sydämet.

Menu on tiivis mutta tarkkaan harkittu: laadukkaista raaka-aineista valmistetut burgerit, joka viikko vaihtuvat speciaaliburgerit sekä poimintoja grilliherkuista! Ruokalista elää tarjoten kävijöille aina yllätyksiä ja uusia herkkuja. Anna meidän yllättää!

Meggua käyttää parhaimpia parhaimpia raaka-aineita, paikallisia tuotteita ja valmistaa hillokkeet ja soosit sekä makumaailmat niin, että ne jättävät jäljen sydämeen. Ravintola haluaa tarjota rennon tunnelman, harkitun ja mietityn makupaletin sekä palvelun, joka hurmaa kävijän. Meille voit poiketa illalliselle, after workille tai istumaan iltaa ystävien kanssa – nauttimaan ruoasta ja tunnelmasta.

Tervetuloa tekemään makumuistoja Megguan kesäravintolaan – siellä missä hyvä ruoka, kesä ja ihmiset kohtaavat. Anna meidän hurmata sinut.

Grillihiillos hehkuu ja parilat ovat kuumina

Megguan Kreetta on grillauksen ammattilainen ja haluaa tuoda grillauksen ilosanomaa ja makuja myös Meggua x Paja ravintolaan! Meggua x Paja ravintolasta löytyvät tänä kesänä myös siis grillit! Big Green Egg -kamadogrilli tuo hiilloksen ja hillillä grillatut herkut ja Mustang Grill puolestaan tarjoaa parilagrillin, jolla saadaan taiottua tapahtuma- ja erikoisiltoina niin smashburgereita kuin muitakin herkkuja. Tästä kesästä ei siis puutu makua ja grillintuoksua!

Kävitkö herkuttelemassa? Miltä maistui? Päästiinkö hurmaamaan?